Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Elfogadom

Termékcsere, elállás a vásárlástól

Hibás Teljesítés

Nem a megrendelt- vagy hibás a terméket kapott?

Kérjük, hogy a megrendelő nevével vagy a megrendelő azonosítóval és a kapott termék fényképével együtt küldjön egy levelet az tornadohelmets.hu@gmail.com email címünkre és kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot. (Fontos, hogy email-ben jelezze, hogy lássuk pontosan mit kapott kézhez)

 

Hiányos volt a csomag tartalma?

Kérjük, hogy a megrendelő nevével vagy a megrendelő azonosítóval jelezze kollégánknak telefonon vagy email-ben a történteket. Csomagoláskor kamerafelvétellel rögzítjük, hogy mi kerül bele a küldendő csomagba, természetesen hiány esetén azonnal küldjük a hiányzó terméket/termékeket díjmentesen.

 

Termékcsere

Megkaptam a csomagot, de nem megfelelő. Cserére van lehetőség?

Természetesen, igen, az alábbi lehetőségekkel:

1. Csomagcsere szolgáltatással, így nem kell bajlódnia a feladással, hanem jelzi nekünk telefonon vagy email-ben és kollégám feladja az "új" terméket/csomagot. Fontos, hogy a nem kért terméket gondosan csomagolja vissza és amikor a futár viszi az új csomagot, azon lesz kívülről ráragasztva a az Ön visszaküldött csomagjának feladó címkéje.

Csomagponton nem lehet csomagcserét alkalmazni!

A csomagcsere szolgáltatás díja +2690 Ft bruttó.
(1x házhozszállítás díj + 1x visszaszállítás díja = 1490 Ft + 1200 Ft)
Utánvétes vásárlás esetén: +300Ft

 

Természetesen érték egyeztetve, számlát módosítva küldjük vissza. Túlfizetés esetén visszatérítjük/visszautaljuk a fennmaradó összeget 14 napon belül! Ráfizetés esetén utánvétellel fizetheti a különbözetet a futárnál készpénzben vagy bankkártyával.

 

2. Visszaküldi a címünkre a csomagot/terméket. Kérjük, hogy írja le mit szeretne cserélni és melyik terméket kéri helyette, akár egy papírra és tegye a dobozba, akár email-ben. Visszaérkezés után feladjuk a kért másik terméket / termékeket.

A postaköltség ebben az esetben +1490Ft bruttó.

Természetesen érték egyeztetve, számlát módosítva küldjük vissza. Túlfizetés esetén visszatérítjük/visszautaljuk a fennmaradó összeget 14 napon belül! Ráfizetés esetén utánvétellel fizetheti a különbözetet a futárnál készpénzben vagy bankkártyával.

Előre kifizetett bankkártyás fizetésnél módosítást csak abban az esetben tudjuk elvégezni, amennyiben a korábban kifizetett összeget a módosítás mértéke (összege) azt nem haladja meg. Más esetben a korábbi rendelés törlésre kerül, aminek teljes árát 14 napon belül visszatérítjük és ismételt rendelést kell rögzíteni.

A megrendelés elküldése után, csak egyszer lehet csomagcserét kérni/alkalmazni, utána csak elállás lehetséges és új megrendelést kell leadni a kiválasztott termékre/termékekre. (bármelyik fizetési és átvételi mód esetén

Személyesen üzletünkben is cserélheti a nem megfelelő termékét!

 

 

ELÁLLÁS A VÁSÁRLÁSTÓL

Minden webshopunkba leadott megrendeléshez email-ben csatolunk egy elállási nyilatkozatot.

Az elállási nyiltakozat innen is letölthető.

Kinyomtatva, kitöltve a nem kért termékkel/termékekkel együtt kérjük visszaküldeni címünkre. Visszaérkezés után megvizsgáljuk a terméket, amint rendben találtuk, visszautaljuk az összeget. (Pontos információt lásd az ÁSZF szabályzatunkban)

Termékcsere, elállás esetén is 14 nap helyett, 30 napig visszaküldheti a megrendelt terméket/termékeket!

FONTOS! Kérjük, hogy utánvéttel ne küldje vissza a csomagot a címünkre, mert kollégáinknak nincs lehetőségük átvenni, kifizetni! Visszaérkezés, megvizsgálás után utaljuk vissza az összeget!

A visszaküldés pontos részleteit elolvashatja az ÁSZF szabályzatunkban!

Személyesen üzletünkben is elállhat a webes vásárlástól!